Leen Bakker: Onderscheidend dankzij SMS

Leen Bakker koos voor een andere aanpak op Black Friday om ervoor te zorgen dat hun aanbiedingen opvielen.

  • Op Black Friday is de concurrentie in de inbox torenhoog! Leen Bakker wilde in deze drukke periode opvallen door nieuwe kanalen te verkennen.
  • Met behulp van Deployteq hebben ze een campagne opgezet die is opgebouwd uit verschillende pagina’s om hun SMS-data te verzamelen en te verrijken.
  • In ruil voor hun mobiele nummer ontvingen consumenten een kortingscode via e-mail.
  • We kunnen gerust zeggen dat de resultaten van deze campagne de verwachtingen overtroffen, met een CTR van 27% en ongeveer 6.000 verzamelde nummers met opt-ins.

“Onze eerste Black Friday met Deployteq was een groot succes. De resultaten overtroffen onze verwachtingen, vooral het gebruik van de korting en CTR van SMS.” – Bibianne van Roosmalen, Leen Bakker

Het resultaten…

  • 6.000 mobilele nummers met opt-ins verzameld.
  • 27% Click Through Rates.
  • 14,7% Maakte gebruik van de Black Friday-aanbieding.