Leen Bakker koos voor een andere aanpak op Black Friday om ervoor te zorgen dat hun aanbiedingen opvielen.
Op Black Friday is de concurrentie in de inbox torenhoog! Leen Bakker wilde in deze drukke periode opvallen door nieuwe kanalen te verkennen.
Met behulp van Deployteq hebben ze een campagne opgezet die is opgebouwd uit verschillende pagina’s om hun SMS-data te verzamelen en te verrijken.
In ruil voor hun mobiele nummer ontvingen consumenten een kortingscode via e-mail.
We kunnen gerust zeggen dat de resultaten van deze campagne de verwachtingen overtroffen, met een CTR van 27% en ongeveer 6.000 verzamelde nummers met opt-ins.
“Onze eerste Black Friday met Deployteq was een groot succes. De resultaten overtroffen onze verwachtingen, vooral het gebruik van de korting en CTR van SMS.” – Bibianne van Roosmalen, Leen Bakker
Het resultaten…
6.000 mobilele nummers met opt-ins verzameld.
27% Click Through Rates.
14,7% Maakte gebruik van de Black Friday-aanbieding.