Brand vs. Portal aanbieden: hoe zat het ook alweer?

Wanneer je over Deployteq in gesprek bent met een prospect, dan kun je dit als resell partner op twee manieren aanbieden:

  • Als een losse brand binnen jullie eigen portal.
  • Als een hele eigen portal voor deze prospect.

Maar: wanneer kies je nou voor welk scenario?

Losse brands

  • Laag volume
  • Eén of twee brands zijn voldoende
  • Weinig specifieke eisen m.b.t. inkoopvoorwaarden
  • Wat minder budget beschikbaar

Wil je klant de volgende stap zetten op het gebied van e-mailmarketing of marketing automation, maar is er weinig budget? Dankzij het model van de losse brands kun je ook hen helpen aan een volwaardige marketing automation-oplossing.

In dit scenario hanteren jullie je eigen prijslijst, met een marge t.o.v. de inkoop bij ons.

Eigen portal

  • Hoog volume
  • Drie of meer gescheiden brands nodig (verschillende merken, marketeers in meerdere landen, meerdere doelgroepen, etc.)
  • Specifieke eisen m.b.t. inkoopvoorwaarden / willen contract direct bij de leverancier / willen eigen SLA / etc.

Grotere partijen, die nationaal of zelfs internationaal opereren, bied je bij voorkeur een eigen Deployteq-portal. Dat past beter bij hun maturiteit, zowel op het vlak van budget als IT.

In dit scenario hanteren we de standaard Deployteq-prijslijst en ontvangen jullie van ons een mooie lead- en kickbackfee als dank voor het aanbrengen en servicen van deze klant.

Ons team staat voor je klaar om te ondersteunen bij het maken van deze keuze, het geven van pitches, het opstellen van de offerte en alles dat nog meer nodig is om van die prospect een tevreden Deployteq-gebruiker te maken!

Geef jij je leads door?